Ötletek a közösségi média marketingkampány sikeres felépítéséhez

A közösségi hálózatok hatékony eszköz, amelyet életének számos területén fel lehet használni. Bár a közösségi hálózatok segítségével lépést tarthat régi főiskolai szobatársával, nem biztos, hogy tudja, hogy ugyanez a közeg használható a hirdetések fejlesztésére. Ez a cikk felvázolja, hogyan használhatja ki a közösségi média marketing erejét vállalkozása számára.

Rendszeresen hozzon létre új bejegyzéseket. Látja, a közösségi oldalakat használó emberek mindig friss és izgalmas tartalmat keresnek. Ha meg tudják szerezni veled, akkor hajlamosak maradni rád. Ezt történelmileg a folyóirat- és újság -előfizetések felhasználói statisztikái mutatják. Légy következetes, hogy az emberek visszatérjenek.

A közösségi médián keresztül történő marketing során mindig pozitív maradjon. Az emberek szeretnek mások közelében lenni, és olyan dolgokat, amelyek jó érzéssel töltik el őket. Mások rossz szája vagy negatív kijelentései ahhoz vezethetnek, hogy mások negatívan tekintik a terméket vagy szolgáltatást. Ne felejtse el ezt szem előtt tartani a személyes oldalán is, ha van ilyen.

Figyelje versenytársait a közösségi oldalakon. Töltsön el egy kis időt arra, hogy megvizsgálja, mit csinál az öt legjobb versenytársa ott a közösségi média világában. Nézd meg, melyik közösségi oldalakon vannak a legaktívabbak, milyen tartalmat tesznek közzé, hány rajongóval rendelkeznek, és hogyan népszerűsítik webhelyüket, és mit kínálnak.

Hozzon létre olyan linkeket, amelyek összekapcsolják az összes közösségi média webhelyét. Például, ha van egy népszerű Twitter -hírcsatornája, akkor vissza kell linkelnie a blogjához. Ebből a blogból hivatkozhat a Facebookra. És ezek a különböző webhelyek össze-vissza kapcsolhatnak egymással. Felveszi az FB oldalára és a blogjára mutató linkeket a Twitter profiljába. Az ügyfélkör potenciálja nő, ha linkeket ad hozzá az összes közösségi média fiókjához.

Annak érdekében, hogy közösségi marketing kampánya eljusson ügyfeleihez, megtudhatja, hol gyülekeznek. Sokan vannak a Facebook-on, vagy inkább a Twitter-et kedvelik? A piaci réstől függően jobb lehet, ha a LinkedInt vagy akár a YouTube -ot nézi. Szavazza le ügyfeleit, és megtudja, hol töltik az interneten töltött óráikat. Fogd oda a sátrat.

Sikeresebb leszel, ha új és érdekes tartalommal tudsz előállni. Az emberek megosztanak valamit, ami szerintük megéri az idejüket, vagy kellemes reakciót vált ki. Tekintse meg a sikeres kampányokat, és azonosítsa azt a tartalomtípust, amelyet az emberek megosztani szeretnének barátaikkal a közösségi hálózatokon.

Próbálja összekapcsolni az e-mailes marketinget a közösségi média kalandjával. Adjon hozzá közösségi média gombokat e-mailjeihez. Tegyük fel, hogy az ügyfeleknek ott kell felvenniük Önnel a kapcsolatot, ha olyan kérdéseik vannak, amelyeket személyesen szeretnének megválaszolni. Arra is ösztönözheti az embereket, hogy csatlakozzanak hírleveléhez, például közzétéve a regisztrációs oldalra mutató linket.

A közösségi oldalak megváltoztatták a kommunikáció módját, de mégis fontos, hogy profiak maradjunk. Legyen kedves és barátságos, amikor bemutatkozik, de továbbra is profi. Kerülje a vitákban való részvételt. Ne felejtsd el, hogy eltávolíthatod a bajt okozó megjegyzéseket és bejegyzéseket ahelyett, hogy harcba szállnál miattuk. Mindig külön személyes profilt kell fenntartania, amelyet nem használnak üzleti ügyek intézésére.

Mint látható, a közösségi média marketing megvalósításának nem kell nehéznek, sőt unalmasnak lennie. A közösségi média marketing egy új módszer a jelenlegi és új ügyfelek elérésére, miközben lehetővé teszi az őszinte és nyílt kommunikációt Ön és ügyfelei között. Hozzon létre üzleti oldalt kedvenc közösségi oldalain, és még ma élvezheti a jobb megjelenítést.