Legyen jobb a tégla-cikkben, a következő nagyszerű tippek követésével

Nagyon sok tégla cikk taktika létezik, amelyekről valójában nem tudsz, de nem azért, mert túl nehéz megtanulni őket. Az igazság az, hogy a legtöbb megnézött erőforrás csak ugyanazokat a régi vonalakat tolja magához. Ebben a cikkben néhány olyan dolgot fogunk felvázolni a tégla-cikkről, amelyeket máshol nem talál.

Mivel online nagyon sok különböző ember létezik, azt szeretné biztosítani, hogy hirdetéseit a megfelelő célközönség nézi meg. Ha a vállalkozás női pénztárcákat árusít, akkor nem lenne rendkívül előnyös vagy jövedelmező, ha a terméket a férfiak egészségügyi helyén forgalmazná. A célközönség ismerete jelenthet különbséget a folyamatos értékesítés és a lassú üzlet között.

A tégla-cikk erőfeszítéseinek frissítése érdekében gyakran változtassa meg cikkei formátumát. Ne engedd el önelégültségüket, és töltsd újra és újra új tartalmat ugyanabba a képletbe. Használjon tiplistákat, útmutatókat, anekdotákat és más archetipusokat, hogy változatosságot adjon cikkeihez. Nemcsak a változatos cikkformátumok fogják megőrizni az olvasók érdeklődését, hanem érdekesebbek is lesznek az ilyen módon történő elkészítéshez.

Írjon csak az olvasók számára. Míg a tégla cikk nagy része vonzó a keresőmotorokhoz és a cikk adatbázisaihoz, ha nekik írja meg cikkeit, elveszíti az olvasókat. Ha elveszíti ezeket az olvasókat, akkor alacsonyabb pozícióba kerül a keresőmotorok listáján, lényegében az eredeti szándékának ellenkező hatása van.

Tudja meg, ha a cikk valóban olyan jól áramlik-e, mint gondolnád. Olvassa el hangosan egy barát vagy családtag előtt, hogy tanácsot kapjon. Ha valami nem hangzik pontosan neked, vagy nekik, akkor lehet, hogy kicsit meg kell változtatnia.

Minden olyan cikkváltozat, amely megakadályozza az olvasót az unatkozástól, jó dolog. Az olvasói unalom olyan veszély, amely még a legjobb tégla cikkstratégiákat is veszélyezteti. A cikkírók, akik évek óta kiváló minőségű tartalmat látnak el nagy közönség számára, továbbra is hajlamosak az unatkozó olvasók elvesztésére. A hosszú távú horonyba esés veszélyes akkor is, ha a horony sikeres.

A cikkek raktározása nagyszerű ötlet, ha marketingszakember akar lenni. Soha nem tudhatja, mikor lesz szüksége új tartalomra egy új kampányhoz vagy egy régi kampány kibővítéséhez, ezért ügyeljen arra, hogy a füleket tartsa a gyorsítótárán, és rendszerezze úgy, hogy könnyen megtalálja a tartalmat, és kihozza azt. a nyilvánosságnak.

Ha van egy kis pénze az üzleti vállalkozásba történő befektetéshez, fontolja meg néhány írásbeli feladatának kiszervezését. A kiszervezés nagyszerű módszer sok ember együttműködési erőfeszítéseinek megszerzésére. Emellett felszabadítja az idejét egy másik projektben való munkához. Számos hatékony módszer létezik a cikkírók megtalálására. Gyors internetes keresést végez a csapata megkeresése érdekében.

A tégla-cikkről való információ nem igazán ritka; csak az, hogy a legtöbb író manapság lusta, és csak azt fogja mondani, amit tudnak a fejük tetején. Ez a cikk egy kicsit mélyebben ásott be, és sokkal inkább bemutatta a tégla cikket, mint amit másutt találtál. Használja ezeket az információkat előnyei érdekében és terjessze vállalkozását.