Fontos tippek és tanácsok a hírnév menedzsmenthez!
A jó hírnév elengedhetetlen a nyereséges vállalkozáshoz. Az emberek gyakran a cég hírneve alapján döntenek arról, hogy melyik vállalkozást választják. Az ügyfelek tudják, hogy akkor kapják a legjobb szolgáltatást, ha jó hírnévvel rendelkező céget vesznek igénybe. Ön is ilyen helyzetbe hozhatja a vállalatát. Olvassa el ezt a cikket a hírnévmenedzsmentről.
Ahhoz, hogy segítsen felépíteni cége hírnevét, igényt kell tartania a nevére. Cégének vagy termékének neve alapvető fontosságú a márka felismerhetőségéhez. Számos olyan weboldal létezik, amely lehetővé teszi, hogy ellenőrizze terméke vagy cége nevét, hogy megbizonyosodjon arról, hogy azt nem használja más.
Ha negatív tartalmat talál a márkájáról az interneten, szabaduljon meg tőle. Ha az Ön által ellenőrzött webes tulajdonban van, például egy hozzászólásban a blogján, egyszerűen törölje. Ha szükséges, küldjön kérést annak a webmesternek, ahol a tartalom található. Ha eltávolítják, győződjön meg róla, hogy a Google URL-eltávolító eszközének használatával nem jelenik meg többé.
Próbáljon meg egy olyan közösségi hálózatot használni, mint a LinkedIn, hogy segítse a hírnévkezelését. Ez a közösségi hálózat egy kicsit magasabbra tudja rangsorolni, mint néhány másik. A B2B vállalatok számára is fontos eszköz. Sokan ugyanis a keresőmotorok helyett a LinkedIn-en szeretnek szakmai szolgáltatásokat keresni.
Figyelje folyamatosan a közösségi hálózatokat. Az emberek azért posztolnak a közösségi hálózatokon, hogy választ kapjanak. Válaszoljon ésszerű időn belül. A legtöbb vállalat nem lesz olyan szorgalmas, mint Ön, így ez előnyt jelent Önnek.
Próbálja meg magát beguglizni, hogy megnézze, milyen információk jelennek meg önről. Ha sok a negatív visszajelzés, akkor ezt felhasználhatja arra, hogy jobbá tegye magát. Abban az esetben, ha ellentmondásokat észlel, tegyen meg mindent, hogy kijavítsa azokat. Nem szeretné, ha bármilyen téves információ ártana a hírnevének.
Figyeljen oda, hogy mit mond. Ez az online és offline interakciókra egyaránt vonatkozik. Kerülje az illegális tevékenységekről szóló beszélgetéseket vagy a becsmérlő megjegyzéseket. Azt is el akarja kerülni, hogy magát és vállalkozását olyan képekhez kössék, amelyek egyértelműek vagy nem megfelelőek. Emellett próbálja meg elkerülni, hogy bármi olyan negatív dolgot tegyen vagy mondjon, ami bekerül egy híradóba. A potenciális befektetők és ügyfelek ezeket a dolgokat vörös zónának tekinthetik.
Amikor nyilvánosan válaszol egy ügyfél által hagyott visszajelzésre, ügyeljen arra, hogy név szerint szólítsa meg. Az emberek tudni akarják, hogy az üzlettulajdonosok egyénként tekintenek rájuk, és nem egy nagyon nagy csoport egyik részeként. A nevük használatával megkapják, amit szeretnének.
Ne kérje a webhelyek tulajdonosait, hogy távolítsák el az Önről szóló információkat csak azért, mert azok egy kicsit nem hízelgőek. Az embereknek joguk van a véleményükhöz, és nem akarja, hogy bárki azt higgye, hogy az ellenkezőjét hiszi. Van rá esély, hogy a webhelytulajdonosok kérvényezése, hogy távolítsák el a véleményes kijelentéseket, visszafelé sül el.
Vizsgálja meg jelenlegi ügyfeleit. Lehet, hogy vannak olyan ügyfelei, akiknek vannak olyan javaslatai, amelyek segíthetnek a vállalat építésében vagy a termékek fejlesztésében. Ezt többféleképpen is megteheti. Küldhet egy felmérést mindenkinek a levelezőlistáján, vagy egyszerűen elhelyezhet egy javaslati dobozt az üzletében.
Az üzleti sikerhez vezető út a jó üzleti hírnév kiépítése. Ha az emberek bíznak az Ön vállalkozásában, ajánlani fogják az Ön cégét a baráti körüknek. Több vásárlót fog látni. A jó hírnév egy virágzó vállalkozás elengedhetetlen része. Alkalmazza, amit ebben a cikkben tanult, és legyen jó menedzsere cége hírnevének.
vákumos emelő, szuvidálás hőfok, vákumozó, vákuumkamra, sous vide zacskó, vákuum fólia tekercs, váku, csomagolo, marinálás folyamata
Utolsó kommentek