Keresőmarketing és keresőoptimalizálás
Miért van szükség manapság keresőoptimalizálásra és milyen bevétel származhat belőle?
A keresőmarketing rövidített nevén SEM, egy angol mozaikszó, a Search Engine Marketing kifejezésből ered, ami magyarul keresőmarketinget jelent. A SEO (search engine optimization = keresőoptimalizálás) célja, hogy a Google keresőben az organikus találatok között, minél előkelőbb helyen szerepeltessük weboldalunkat, így a számunkra potenciális ügyfelek könnyebben ránk találnak.
Minél előrébb található weboldalunk a keresőoldalakon, sokkal több látogatót és ennek köszönhetően, sokkal több releváns vásárlót tud generálni.
Mivel egy cég életében rendkívül fontosak ezek a pozíciók, ezért magától értetődő az a tény is, hogy hatalmas verseny zajlik ennek elérése érdekében. Emiatt a keresőmarketing egy külön szakmává nőtte ki magát, melyhez nélkülözhetetlenek olyan szakemberek, akik ismerik a SEO eszközeit és módszereit.
Ezen módszerek bevetésével, és az adott kulcsszavak megadásával, weboldalunk a legelőkelőbb helyet tudja elfoglalni, a Google kereső találati lista legelején.
SEO-val vagy keresőmarketinggel foglalkozó szakember tudja, mik azok a módszerek, melyeket szeret a Google kereső motorja, és mindezek mellett ismeri azokat is, amelyekért viszont büntet, vagy kitiltást kaphatunk. Ezért nagyon fontos a megfelelő keresőmarketing szakértő megtalálása.
Mi a keresőmarketing fogalma?
Az internet marketing olyan részét nevezzük keresőmarketingnek, amely eszközökkel egy weboldal látogatottságát tudjuk növelni, a kereső motorok találati oldalán, fizetett vagy pedig organikus módon.
Az organikus módon szerezhető legelőkelőbb helyezéseket nevezzük keresőoptimalizálásnak. Fizetett hirdetéseink, általában az organikus keresések mellett jelennek meg, viszont léteznek olyan kereső motorok, melyek esetében lehetőségünk van fizetett hirdetéseink listázására.
Miért érdemes kampányainkat szakértő keresőmarketing ügynökségre bízni?
Egy keresőmarketing ügynökség előnye abban rejlik, hogy nem csak elméletben tudja a keresőmarketing eszközeinek használatát, hanem több ezer projektet is végig vitt, ezáltal szerzett némi tapasztalatot is pályája során. A gyakorlat sok esetben eltér az elmélettőt. Ezért azt tanácsoljuk, kérjen segítséget az online marketing 101 keresőmarketing ügynökség szakértő kollégáitól!
A piacon lévő SEO szolgáltatási csomagok lehetnek:
Egyszeri SEO:
Ezek a csomagok általában minden szükséges SEO optimalizálási módszert, valamint eszközt tartalmaznak. Ez általában arra elég, hogy a Google kereső pozitívan bírálja el vadonatúj weboldalunkat, és esélye legyen a legelőkelőbb helyezésre. A legkisebb csomagot minden weboldal tulajdonosnak ajánljuk, mert minimális SEO nélkül szinte esélyünk sincs arra, értékelhető helyre jussunk a különféle kereső motorokban, cégünk webshopjával, honlapjával.
Folyamatos SEO:
Ez már az előző kezdő csomaghoz képest egy ugrásszerű előrelépés. Ezen csomagok a hosszútávra gondolkodóknak szólnak, akik folyamatos keresőoptimalizálást szeretnének azért, hogy a weboldaluk a találati lista első helyét foglalják el, és ott is maradjanak. Általában ezek a csomagok úgy vannak kialakítva, hogy a piacon található termékek és szolgáltatásokra kisebb verseny esetén tudja biztosítani, a folyamatos kedvező helyezést.
A mindent tudó SEO csomag:
Mint ahogy mindenféle szolgáltatásban, a SEO csomagok között is létezik egy nagypályásoknak szánt keresőoptimalizálási csomag.
Ez azoknak szól akik nem bízzák a SEO-zást a véletlenre, hosszú távú terveik vannak, folyamatos elérést szeretnének, termékeikre vagy szolgáltatásaikra az átlagnál nagyobb a verseny. Ezen csomagok része a weboldalunk felgyorsítása, egy évre vagy állandóra szóló keresőoptimalizálás, és a prémium linképítés.
Nagyon erős verseny esetében, ha termékünk vagy szolgáltatásunk úgy kívánja, mindenképpen érdemes egyedi ajánlatot kérni az online marketing 101 oldalon!
Gázszerelő Partner oldal Budapesten:
gázszerelő Budapesten Péterrel.
Utolsó kommentek